Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av Frida Åhman - 28 oktober 2011 10:07


Satans, jävla knä jävel!

Nu har jag fått ont i det igen så få ha "stöd-strumpan" på nu igen..

Usch, detta är inget kul alls.. Kan inte ens sova ordentligt på nätterna för att jag vaknar av att jag har flyttat benet eller ryckt till :( Men nu har jag bestämt mig iaf, att jag får inte vara så jävla envis som jag är när det gäller smärta!
Så om detta inte har blivit bättre innan måndag så SKA jag kolla upp, varför det är som det är!


Det gör ju så jävla ont när man ska lyfta på knät fast hjärnan inte koppla eller nått sånt, så benet inte lyfts fast man försöker ändå att lyfta... Vet inte redigt hur jag ska förklara! Men ont gör det!

Och så knakar det i knät :/


Men nu ska jag försöka ta mig ner och packa ihop lite saker och sedan åka iväg till syster,

det kommer en veterinär som ska besiktiga en häst.. Så vi får se hur det går :)

Hoppas allt är bra med henne, ;D




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards