Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Frida Åhman - 20 oktober 2011 23:00


Det blev ingen ridtur idag som jag hade tänkt mig, när jag hade satt in Saga i bilen och lagt in palles täcke i bilen så var det någorlunda fint väder men påvägen till min syster så börjar det ju självklart att små regna..
Men tänkte det går nog över snart, och det gjorde det med så gick in och snackade lite med syster..


Och sen gick jag ut och tog en cigg och sen skulle jag ta in palle och göra honom iordning hade jag tänkt, men under tiden jag röker så öppnar sig himlen och regnet kommer igen! Så jag fick skynda mig ner och ta in palle, stackarn tycker inte om regn så han var nog lite sur på mig för att det inte gick tillräckligt fort för han stod och spackade bakut nårra gånger..
Så jävla typiskt, att det började regna igen men jag gosade lite med honom ist :)
Så få hoppas att det är fint väder imon, för då blir det en ridtur!


Och så få vi väl se om Saga och Plexus få busa "lite" imon med :) haha
Dom är för sööta tillsammans!



Faan, att Frölunda förlorade mot hv idag med :/
Men det gör inte så jätte mkt, för Frölunda ligger tvåa på listan ;D
Dom jobbar sig uppåt och kommer sluta på 1:a plats :)



En del människor slutar inte förvåna en........

" Men man lär sig av sina misstag "

Nog pratat om det, :)



Nu ska jag slå på en film och sova till! Godnatt..
(Kom gärna med förslag om ni vill att jag ska skriva om nått speciellt.)



Av Frida Åhman - 20 oktober 2011 17:01


Nu vet jag vad exakt vad jag vill jobba med!

Så nu väntar man bara på svar och hoppas på att man kan få komma igång med detta snart!
Vill börja plugga nu, kommer bli sjuuuukt roligt detta :)


Tagga tagga tagga tagga tagga tagga ....
    


Nehe nu ska jag göra mig iordning och åka till palle bus och rida en runda :)

Av Frida Åhman - 20 oktober 2011 10:22


nu mår man bättre! :)

det hjälper att umgås med dom man gillar mest ;D

att få skratta och snacka och ha roligt! <3



Tack för igår älskade Sophie, var super roligt!

Det behövde jag....

Saga & Plexus älskar ju varandra! :)

<3


Idag är det ju kanon väder, så få nog bli en ridtur idag :)
Om det håller i sig till lite senare vill säga! Men det får vi ju hålla tummarna för :)

Underbart att ta en ridtur i skogen vill jag lova...
Bara sitta där och mysa och rensa tankarna och drömma sig bort!

<3

 


Kanske slänger in ett inlägg ikväll igen :) Ha en bra dag!
Pussss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards