Alla inlägg under april 2010

Av Frida Åhman - 13 april 2010 14:48

Längtar till ikväll, då blir de att titta på " Dating in the dark " och efter de blir det att titta på " Världens kanske sämsta pojkvän, ever " och sen kommer min älskling hem :) Då blir det att mysa lite innan man ska sova..


Sitter även och fundera på att göra en till tatuering, vet vad jag vill ha men är inte säker på vart jag ska ha den :/ Vill göra en till nu innan de blir jätte varmt ute :p

Så man kan sola och så utan att de blir förstörda ;)


Nu ska jag plugga lite, ha de bra :)

Pusshej

Av Frida Åhman - 11 april 2010 19:00

Blev lite ändrade planer igår, skulle ju haft en hel kväll själv med älskling, men blev att vi åkte ner till eken och käkade pizza åh kollade på film ist :) mycket lyckad kväll ändå :) Kommer hända fler ggr ! :)


Sen idag åkte vi till byarum och gick tipspromenad med lotta och hundarna :)

Och jag vann av oss tre med dubbelt så mycket poäng ;) haha..

Så duktig man är ! :p Sen åkte jag och kenny hem och fixade lite mat och städade både ut och in vändigt :) Blev super fint, men har lite kvar på baksidan som vi ska fixa imorgon :) Nu är ju solen och allt här med, de gillar vi!


Måste även berätta att Ronja betyder verkligen super mycket för mig, vad skulle jag göra utan dig?! Hoppas verkligen att de händer och blir så som vi smsade om idag :) Hade verkligen varit jätte kul ! För båda delarna vi snackade om ;)
Åhh, blir helt överlycklig när jag tänker på det :) haha, looooove u



Älskar dig kenny

Av Frida Åhman - 10 april 2010 17:11

Jaha, dax att börja sköta bloggen lite bättre nu då :)



Det har ju verkligen hänt mycket under den senaste tiden :o

Börja bli trött på de ! Blir bara så jävla förbannad och besviken så fort jag tänker på det, fattar inte hur man kan göra så!? Men så fort man börja tänka på de så sätter jag på en speciell låt som får en att tänka positivt och inse att de är inte jag som gör fel utan du.. Jag förlorar inget, de är bara du som skämmer ut dig ;)


Igår blev de lite bus med eken och baby, sen hälsade vi på syster en stund :)

Sen var de dax att åka hem och äta nått, och efter de åkte vi till tom en runda och tjötade lite.. Sen fick man köra in nårra fulla grabbar till stan , hahaha..

Sen hem och kolla film och invänta fylle-kajorna som missade att hoppa av bussen i vaggeryd ;) hahaha.. Så vid tre tiden inatt så fick jag & kenny åka till skillingaryd för att hämta dessa två ;p hahaha.. dog nästan av skratt efter deras händelserika kväll/natt inne på krogen/stan..många roliga kommenterer fick man ju höra iaf ;) haha


Idag har jag inte gjort nått speciellt än, men de kommer nog :)

Ikväll blir de mys med baby iaf ;) kommer bli mysigt!

Älskar dig så jävla mycket kenny holmgren


  

                                   loooooooooooooooove yooooooooooou !

                                                                             


Av Frida Åhman - 8 april 2010 23:30



Första tatueringen är nu på plats :)

looooove it !

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards