Direktlänk till inlägg 13 november 2011

13 November

Av Frida Åhman - 13 november 2011 20:25


Igår ringde klockan 06.15 och då var det dax att gå upp och åka till jobbet,

efter jobbet åkte vi till mormor & morfar och där blev det såklart gotte mat :D

Blev nårra härliga timmar där och rätt sent så när vi åkte hem så tog jag in palle-bus och sedan åkte
jag och kenny hem och satte på en film och somnade till :)


Och idag har jag varit rätt flitig med :)

Hämtat kennys bil hos pappa - check

Varit inne i stan och handlat lite - check

Bytt spån i kanin buren - check

Städat - check

Diskat - check

Lagat mat - check

Kenny har satt upp tv parabolen - check

Åkt till syster med badkaret & tagit in palle - check


Och imorgon ska jag plugga, bära in ved, åka till stallet och fixa badkaret och fylla upp det med vatten :)

Så man har nog att göra imon med ;) Det behöver jag ju inte oroa mig för!

Och imorgon kommer även pappa hit och ska titta på varför inte elen fungera i vårat

sovrum och i hallen vid trappan :) Så jag hoppas han får det att fungera med ;D

Varit en väldigt lyckad helg <3


 

Älskar att mitt hår ÄNTLIGEN börja få den längden jag vill ha,

men lite längre vill jag ha :)

Om jag inte hade klippt av så mycket förra året, så hade jag haft den längden jag vill ha nu..

Men man lär sig av sina misstag!


Over and out!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Åhman - 8 juni 2012 11:44

  Jag kommer nog inom kort att starta en ny blogg, men har inte bestämt mig om jag ska stanna kvar på denna sidan eller om jag ska testa någon annan blogg.. Jag känner iaf att jag måste förnya mig med en ny blogg,för att se om de hjälper mig att "k...

Av Frida Åhman - 15 maj 2012 14:47

  Nu får jag verkligen ge mig en om inte nårra smällar på fingrarna, har varit ur kass på att sköta min blogg. Upptäckte att det var 6 månader sen jag skrev sist :o Men nu ska jag verkligen försöka med att sköta den här, men det har hänt mycket...

Av Frida Åhman - 18 november 2011 09:00

  Ville verkligen inte stiga upp när klockan ringde innan idag, vaknade med magont och illamående och svin trött såklart! Är fortfarande trött men nu måste jag sätta igång och plugga så man hinner med lite innan kenny slutar, för när han slut...

Av Frida Åhman - 17 november 2011 12:20

  Nu är det dax för lite uppdatering!   Har bokat besiktnings tid för min pärla nästa fredag, så hoppas det går bra! Har även ringt till vårdcentralen och fått en tid hos en läkare på måndag nästa vecka.. Dock är jag nervös men det ska nog ...

Av Frida Åhman - 11 november 2011 09:45

  Idag är det den 11-11-11, undra om det är nått speciellt som händer idag? :) Nehe nu måste jag slå upp böckerna igen och plugga lite så man får nått gjort! Sen blir det att åka till stallet, och dagdrömma lite <3     Varför gör jag s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards