Alla inlägg den 17 november 2011

Av Frida Åhman - 17 november 2011 12:20


Nu är det dax för lite uppdatering!


Har bokat besiktnings tid för min pärla nästa fredag, så hoppas det går bra!

Har även ringt till vårdcentralen och fått en tid hos en läkare på måndag nästa vecka..

Dock är jag nervös men det ska nog gå bra, hoppas jag !


Imon är det fredag och då ska jag och kenny fixa lite här hemma nu innan snön kommer,

det sägs att den kommer nästa vecka! Så då är det lika bra och göra sånt man måste göra innan den kommer :)

Och på lördag blir det först en hemlis och sen på kvällen blir det nog att dricka med brudarna ;D

Tror det kommer bli en underbar helg iallafall!


Nehe, nu ska jag gå och ringa till hovslagaren igen och sen röka och sen skriva klart

det sista på arbetet så jag kan skicka in det med och sen lite senare ska jag och saga åka till

skillingaryd och träffa Sophie och plexus ! :) <3


Snipp snapp slut!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards