Direktlänk till inlägg 10 november 2011

10 November

Av Frida Åhman - 10 november 2011 10:33


Nu är allt äntligen klart med skolan och skickat in papperna till csn :)

Så nu ska jag börja kolla på uppgifterna och börja med den första!


Man kanske skulle försöka hinna med och baka nått gott idag med ;D?


Jag känner mig glad och lycklig idag, alla mina problem verka lösa sig nu :)

Och det är jag överlycklig för <3

Men än är allt inte ordnat, men håller tummarna för att de sista önskningarna ska slå in med!


Älskar dig Kenny <3 !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Åhman - 8 juni 2012 11:44

  Jag kommer nog inom kort att starta en ny blogg, men har inte bestämt mig om jag ska stanna kvar på denna sidan eller om jag ska testa någon annan blogg.. Jag känner iaf att jag måste förnya mig med en ny blogg,för att se om de hjälper mig att "k...

Av Frida Åhman - 15 maj 2012 14:47

  Nu får jag verkligen ge mig en om inte nårra smällar på fingrarna, har varit ur kass på att sköta min blogg. Upptäckte att det var 6 månader sen jag skrev sist :o Men nu ska jag verkligen försöka med att sköta den här, men det har hänt mycket...

Av Frida Åhman - 18 november 2011 09:00

  Ville verkligen inte stiga upp när klockan ringde innan idag, vaknade med magont och illamående och svin trött såklart! Är fortfarande trött men nu måste jag sätta igång och plugga så man hinner med lite innan kenny slutar, för när han slut...

Av Frida Åhman - 17 november 2011 12:20

  Nu är det dax för lite uppdatering!   Har bokat besiktnings tid för min pärla nästa fredag, så hoppas det går bra! Har även ringt till vårdcentralen och fått en tid hos en läkare på måndag nästa vecka.. Dock är jag nervös men det ska nog ...

Av Frida Åhman - 13 november 2011 20:25


  Igår ringde klockan 06.15 och då var det dax att gå upp och åka till jobbet, efter jobbet åkte vi till mormor & morfar och där blev det såklart gotte mat :D Blev nårra härliga timmar där och rätt sent så när vi åkte hem så tog jag in palle-bu...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards