Alla inlägg den 8 november 2011

Av Frida Åhman - 8 november 2011 14:23


Det börja ordna upp sig nu, :)
Hoppas bara det inte tar så lång tid, att det går snabbt!
Skulle få ett besked snart om hur lång tid det kommer ta ca..

Men jag har fortfarande ont i magen, men jag mår bättre nu iaf för nu är man ju ett steg närmare allt..
Men vill att denna magvärk ska försvinna, för det är inget vidare..


Väntar även fortfarande på svar från skolan,
dom är ju inte dom snabbaste på denna planet om man säger så!

Har till omed skrivit till en annan lärare nu som håller i dom kurserna, så hoppas hon kan hjälpa mig ist..

Funderar på om man ska skicka typ dagens ris eller nått om dom till tidningen,
för detta tycker jag är riktigt dåligt av dom.. Man ska inte behöva vänta flera månader på att få börja plugga!


Men nu ska jag gå och ringa hovslagaren och sen gå ut och ta en
cigg och sen ska jag börja plocka undan lite här hemma :)


Pusss&Kram, over and out!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards