Alla inlägg under maj 2012

Av Frida Åhman - 15 maj 2012 14:47


Nu får jag verkligen ge mig en om inte nårra smällar på fingrarna, har varit ur kass på att sköta min blogg.

Upptäckte att det var 6 månader sen jag skrev sist :o Men nu ska jag verkligen försöka med att sköta den här,

men det har hänt mycket de senaste månaderna så jag har inte redigt tänkt på min blogg.


Men idag är en perfekt dag att skriva av sig här på, men jag kommer inte att gå in på detalj vad det är som har hänt, men jag är så grymt jävla besviken på en person. Jag vet inte vart jag ska ta vägen snart, jag håller på att explodera inne ifrån av ilska och besvikelse. Jag vill bara gå ut och skrika!! Jag har aldrig i hela mitt liv blivit behandlad såhär eller blivit så arg och ledsen av en person, så därför vet jag inte heller hur jag ska bära mig åt och göra för att det ska bli bättre. Det jag är mest besviken över nu är att denna personen har haft världens största chanser att säga förlåt, men den har fortfarande inte sagt det! Därför tror jag inte heller på att den är ledsen över det som har hänt och inte heller ångra det som har hänt. Jag vill tro på att du är ledsen över det som har hänt som andra säger,
men jag kan inte! Och det hjälper inte om du be om förlåtelse nu efter att du haft dina chanser, tyvärr.

Detta är inget som är illa menat till personen, men jag kan inte hjälpa vad jag känner.
Och när jag känner nått sånt här så måste jag skriva av mig, och detta anser jag är det bästa sättet.


För att inte bara prata om dåliga saker så kan jag även uppdatera bloggen med att jag och kenny har flyttat ifrån huset på landet och flyttat till en lägenhet inne i samhället istället, vi flyttade hit i början av februari och vi trivs jätte bra här. Jag studerar fortfarande omvårdnads programmet på fenix, och tycker att det är jätte kul :)


Nehe nu ska jag krypa ner lite i soffan och kolla på tv och sen ska jag ta med mig saga ut till
skogen och gå en runda så man får lite frisk luft och kommer på andra tankar.

Puss&Kram.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards