Direktlänk till inlägg 3 november 2011

3 November

Av Frida Åhman - 3 november 2011 12:04


Åkte till min älskade Ronja igår efter att jag tagit ut palle-bus :)

Åkte till skolan för att hon skulle på nått möte och sen till arbetsförmedlingen, under tiden hon satt och tjötade så fick jag busa med världens bästa Alle! :) Sen åkte vi till ica och köpte frallisar och käkade hemma hos henne, gotte!

Sen ringde min man och frågade om jag ville hänga med och kolla på en bil som han hade hittat på blocket,
så jag åkte till hans jobb och plockade upp honom och åkte sedan hem en snabbis för att hämta Saga..
Sen åkte vi mot Värnamo och där syndade vi på donkan innan vi drog iväg mot Okome.
Detta var ett väldigt väldigt litet ställe som ligger ca 1 mil utanför Ullared.

Och vi lämnade inte stället med bara en bil, så nu är kenny en ägare till en ny golf igen :)


Och nu tänkte jag att jag skulle gå ner och laga lite mat, idag blir det hemma gjord kina mat :)
Sen tänkte jag dra ett varv med dammsugaren, och baka om jag hinner..

Sen ska jag åka ner till kennys jobb, för vi ska till vgd och hälsa på hans morfar :)

Vänta även fortfarande på svar från skolan! Blir att ringa i eftermiddag om jag inte fått nått svar!




"Lever på hoppet, och hoppas att det ordna sig"


Puss&Kram





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Åhman - 8 juni 2012 11:44

  Jag kommer nog inom kort att starta en ny blogg, men har inte bestämt mig om jag ska stanna kvar på denna sidan eller om jag ska testa någon annan blogg.. Jag känner iaf att jag måste förnya mig med en ny blogg,för att se om de hjälper mig att "k...

Av Frida Åhman - 15 maj 2012 14:47

  Nu får jag verkligen ge mig en om inte nårra smällar på fingrarna, har varit ur kass på att sköta min blogg. Upptäckte att det var 6 månader sen jag skrev sist :o Men nu ska jag verkligen försöka med att sköta den här, men det har hänt mycket...

Av Frida Åhman - 18 november 2011 09:00

  Ville verkligen inte stiga upp när klockan ringde innan idag, vaknade med magont och illamående och svin trött såklart! Är fortfarande trött men nu måste jag sätta igång och plugga så man hinner med lite innan kenny slutar, för när han slut...

Av Frida Åhman - 17 november 2011 12:20

  Nu är det dax för lite uppdatering!   Har bokat besiktnings tid för min pärla nästa fredag, så hoppas det går bra! Har även ringt till vårdcentralen och fått en tid hos en läkare på måndag nästa vecka.. Dock är jag nervös men det ska nog ...

Av Frida Åhman - 13 november 2011 20:25


  Igår ringde klockan 06.15 och då var det dax att gå upp och åka till jobbet, efter jobbet åkte vi till mormor & morfar och där blev det såklart gotte mat :D Blev nårra härliga timmar där och rätt sent så när vi åkte hem så tog jag in palle-bu...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards