Alla inlägg under november 2010

Av Frida Åhman - 8 november 2010 12:54

Heej,

Då var det måndag igen och redan november.. tiden går så himla fort, snart är det ju jul :) hoppas att snön kommer snart, så mysigt :)


Igår kände jag att jag började få ont i min visdoms tand igen, så borstade tänderna extra extra extra noga med en speciell tandkräm så jag skulle slippa smärtan men de blev värre under natten :( Vaknade mitt i natten och kände att det var svullet i ansiktet när jag skulle gå ut med saga, kollade mig i speglen och det var svullet! Så nu har jag förmodligen ryckt på en inflammation :(


Kan knappt öppna munnen och de gör ont åh spänner, så jag ringde mamma när jag vaknade och frågade om hon visste vad jag skulle göra åt detta, så hon och hennes jobba kompis sa att jag skulle äta 2 alvedon & 1 ipren 3 ggr om dagen i 5 dagar mot detta :s Så jag hoppas verkligen att detta ska hjälpa så jag slipper denna smärta och se ut såhär :o


Så nu ska jag lägga mig och vila & slå på en film tänkte,
iomed att jag knappt fick sova i natt!



älskar dig saga & kenny

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards