Direktlänk till inlägg 8 juni 2012

8 Juni

Av Frida Åhman - 8 juni 2012 11:44


Jag kommer nog inom kort att starta en ny blogg, men har inte bestämt mig om jag ska stanna kvar på denna sidan eller om jag ska testa någon annan blogg.. Jag känner iaf att jag måste förnya mig med en ny blogg,
för att se om de hjälper mig att "komma på andra tankar och må bättre".


Jag och kenny väntar på ett nytt liv i vårat liv, vi ska bli föräldrar i november!

Det ska bli så spännande, och vi längtar så :)


Det är därför jag fundera på att byta blogg, för det är inte meningen att man ska må dåligt och inte kan glömma saker som folk har gjort som har sårat en som faaan. Visst nu har jag aldrig varit med om att någon människa har gjort såhär mot mig eller behandlat mig såhär, så de är därför jag inte vet hur jag ska göra för att det ska bli bättre..
Men det har inte hjälpt att försöka glömma de som hänt och ändå varit trevlig mot personen, då vet jag inte heller vad jag ska göra för att det ska bli bättre. Därför funderar jag över att "lämna mitt gamla liv" eller vad man ska säga, men igentligen är det ju inte jag som ska behöva förändra nått för att det ska bli bättre. Men om det är det som krävs så kommer jag att göra det, för såhär orkar jag inte leva eller ha det.. Vi ska ha barn, jag ska vara överlycklig över detta och må skit bra. Visst jag är verkligen jätte glad över att vi ska ha barn, men inte alltid och jag visar det inte. Och iomed att jag inte har skrivit allt som har hänt så kan ni tyvärr inte förstå allt som har hänt och inte heller förstå hur jag mår, detta låter säkert som att det inte är nått att hänga upp sig på eller må dåligt över. Men hade ni vetat allt så tror jag verligen att ni hade förståt mig.
Men  jag vill inte skriva om det heller, jag vill inte bli påmind mer över det än vad jag redan är.
Allt jag vill är att jag ska kunna glömma det och gå vidare!


Så om ni har nårra tips om vad man kan göra för att glömma en sak som har hänt och vilja gå vidare i livet så snälla skriv era tips om hur ni har gjort. Och jag kan inte välja bort denna person i mitt liv, det går bara inte.

Men alla andra tips är väldigt välkommna :)


Puss & Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Åhman - 15 maj 2012 14:47

  Nu får jag verkligen ge mig en om inte nårra smällar på fingrarna, har varit ur kass på att sköta min blogg. Upptäckte att det var 6 månader sen jag skrev sist :o Men nu ska jag verkligen försöka med att sköta den här, men det har hänt mycket...

Av Frida Åhman - 18 november 2011 09:00

  Ville verkligen inte stiga upp när klockan ringde innan idag, vaknade med magont och illamående och svin trött såklart! Är fortfarande trött men nu måste jag sätta igång och plugga så man hinner med lite innan kenny slutar, för när han slut...

Av Frida Åhman - 17 november 2011 12:20

  Nu är det dax för lite uppdatering!   Har bokat besiktnings tid för min pärla nästa fredag, så hoppas det går bra! Har även ringt till vårdcentralen och fått en tid hos en läkare på måndag nästa vecka.. Dock är jag nervös men det ska nog ...

Av Frida Åhman - 13 november 2011 20:25


  Igår ringde klockan 06.15 och då var det dax att gå upp och åka till jobbet, efter jobbet åkte vi till mormor & morfar och där blev det såklart gotte mat :D Blev nårra härliga timmar där och rätt sent så när vi åkte hem så tog jag in palle-bu...

Av Frida Åhman - 11 november 2011 09:45

  Idag är det den 11-11-11, undra om det är nått speciellt som händer idag? :) Nehe nu måste jag slå upp böckerna igen och plugga lite så man får nått gjort! Sen blir det att åka till stallet, och dagdrömma lite <3     Varför gör jag s...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards