Direktlänk till inlägg 1 november 2011

1 November

Av Frida Åhman - 1 november 2011 14:15


Jag måste skärpa mig med bloggandet nu, men det blir lätt att man inte hinner göra det på helgerna..

Men få ta mig i kragen nu.. Helgen var jätte bra iallafall, i fredags så kom destriks vetrinären till syster och besiktigade den hästen hon vill köpa :) och det gick jätte bra :)  Sen när den var klar så började jag och syster att röjja i stallet och fixade iordning massa, så nu börja det bli jätte mysigt där ute!

Vi eldade även upp lite skit, som stod i stallet..


Och sen senare på kvällen så lagade vi tacos och satt och tjötade :)

Sara kom även ut med lille chili..


Sen var det lördag och jag skulle vara hos syster runt åtta tiden men då ringer hon vid halv åtta och säger att jag har försovit mig, de var ju den dagen man skulle ställa tbx klockan en timme.. så hon trodde ju att klockan var halv nio, men så var det inte.. men jag gick upp och åkte bort till syster och plockade upp henne, för vi skulle åka till Mässeberg och hämta spån till stallet :) Sen började vi fixa i stallet igen :)

Sen på kvällen åkte vi till Ronja och hälsa på och jag badade Alle :) Hon lär ju aldrig mer sitta still i badkaret efter våran bus stund i badkaret! hahaha, jag var blöt efter att ha suttit jämte ;p


Och nu är det dom tråkiga jävla veckodagarna som jag hatar :( usch, jag vill ha helg jämt !

Mår dåligt igen btw, men orka inte skriva om det nu :/

Men hoppas turen/vinden vänder snart!






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Åhman - 8 juni 2012 11:44

  Jag kommer nog inom kort att starta en ny blogg, men har inte bestämt mig om jag ska stanna kvar på denna sidan eller om jag ska testa någon annan blogg.. Jag känner iaf att jag måste förnya mig med en ny blogg,för att se om de hjälper mig att "k...

Av Frida Åhman - 15 maj 2012 14:47

  Nu får jag verkligen ge mig en om inte nårra smällar på fingrarna, har varit ur kass på att sköta min blogg. Upptäckte att det var 6 månader sen jag skrev sist :o Men nu ska jag verkligen försöka med att sköta den här, men det har hänt mycket...

Av Frida Åhman - 18 november 2011 09:00

  Ville verkligen inte stiga upp när klockan ringde innan idag, vaknade med magont och illamående och svin trött såklart! Är fortfarande trött men nu måste jag sätta igång och plugga så man hinner med lite innan kenny slutar, för när han slut...

Av Frida Åhman - 17 november 2011 12:20

  Nu är det dax för lite uppdatering!   Har bokat besiktnings tid för min pärla nästa fredag, så hoppas det går bra! Har även ringt till vårdcentralen och fått en tid hos en läkare på måndag nästa vecka.. Dock är jag nervös men det ska nog ...

Av Frida Åhman - 13 november 2011 20:25


  Igår ringde klockan 06.15 och då var det dax att gå upp och åka till jobbet, efter jobbet åkte vi till mormor & morfar och där blev det såklart gotte mat :D Blev nårra härliga timmar där och rätt sent så när vi åkte hem så tog jag in palle-bu...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards