Alla inlägg den 3 november 2011

Av Frida Åhman - 3 november 2011 20:53


Vet inte riktigt vad jag ska säga, men samtidigt finns det så mycket jag vill säga!

Vill så mycket, har ont i magen hela tiden för att jag tänker på det..

Och sluta tänka på det går inte heller! Vill bara trolla bort mig till en annan värld!

Vill bara höra 5 ord, men dom får jag väl aldrig höra :(


Önskar & hoppas att det ändå blir så!

Vill inte behöva må såhär jävla kasst, vet inte vart jag tar vägen snart..

Det kan inte fortsätta såhär, för då vet jag inte vart jag kommer vara snart..


Lever som sagt på hoppet, men nu ska jag kurra ihop mig och drömma mig bort!


 



Av Frida Åhman - 3 november 2011 12:04


Åkte till min älskade Ronja igår efter att jag tagit ut palle-bus :)

Åkte till skolan för att hon skulle på nått möte och sen till arbetsförmedlingen, under tiden hon satt och tjötade så fick jag busa med världens bästa Alle! :) Sen åkte vi till ica och köpte frallisar och käkade hemma hos henne, gotte!

Sen ringde min man och frågade om jag ville hänga med och kolla på en bil som han hade hittat på blocket,
så jag åkte till hans jobb och plockade upp honom och åkte sedan hem en snabbis för att hämta Saga..
Sen åkte vi mot Värnamo och där syndade vi på donkan innan vi drog iväg mot Okome.
Detta var ett väldigt väldigt litet ställe som ligger ca 1 mil utanför Ullared.

Och vi lämnade inte stället med bara en bil, så nu är kenny en ägare till en ny golf igen :)


Och nu tänkte jag att jag skulle gå ner och laga lite mat, idag blir det hemma gjord kina mat :)
Sen tänkte jag dra ett varv med dammsugaren, och baka om jag hinner..

Sen ska jag åka ner till kennys jobb, för vi ska till vgd och hälsa på hans morfar :)

Vänta även fortfarande på svar från skolan! Blir att ringa i eftermiddag om jag inte fått nått svar!




"Lever på hoppet, och hoppas att det ordna sig"


Puss&Kram





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards