Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Frida Åhman - 3 oktober 2011 14:17

heej!

blev ändrade planer ihelgen, i fredags tog jag en ridtur på palle som planerat men sen ringde bästaste ronja och ville dricka :) klart man ställer upp! Hon var barnledig hela helgen med, så man får ju passa på.. Så i fredags satt vi hos henne och drack ett gäng och sen i lördags åkte vi till tippen med alla brädor och plankor som jag slängt ut från stallet och sen skulle kenny iväg på grabbkväll så jag och ronja grillade och myste hemma hos oss och kollade på full frys :) det går ju inte att sluta titta på de, fast man sett det så många ggr och kan replikerna! "de gillar jag" ;) haha..


sen igår hyrde kenny en film som vi alla tre tittade på och åt pizza till!
Och lilla alicia kom hem till ronja igår kväll igen! älskade lilla söööta alicia..

Så alicia busade lite med saga igår med :)


städade även ihelgen med, efter katten som jag skrev i förra inlägget..


Men idag mår man inte så bra, börja bli sjuk.......igen :( täppt i näsan och ont i huvvet och huvvet är segt och hänger inte redigt med känns de som!

Hatar att vara sjuk, inte alls roligt! Så nu ska jag slö titta lite på film, tror jag :)




älskade saga



Pussss på en underbar helg!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards