Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Frida Åhman - 27 oktober 2011 11:39


Ska strax gå ner och laga lite mat, idag blir det chili con carne med ris! :)

Så jävla gott! Och sen hade jag även tänkt att baka lite och fixa iordning lite här hemma..

Var och storhandlade igår och kom hem sent så alla torr varor står i hela köket, så de behövs fixas till..

Måste även fixa iordning tuffs & semlans bur, så de får de rent och snyggt :)


Hade även tänkt att överaska älsklingen med att bära in det nya barbordet och stolarna och försöka få ihop det själv, hade varit kul om de hade varit uppe och rent och snyggt tills han kommer och nybakat :)

Så idag ska jag försöka göra lite nytta så man kommer på andra tankar med!


Palle är även bättre med sitt öga idag, och de är jag glad för.. Det går åt rätt håll :)

Tror även min lilla älskling börjat löpa nu för första gången med, hon är ju trots allt
1 år och 3 månader och stora hundraser gör ju de där omkring första gången..
Så ska försöka hålla lite koll på det idag och se om det är så som jag tror..


Ha en bra dag!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards